Gouda

vrijdag 29 oktober 2021: Workshop "Het maken van een bollenmand in lagen" in Streekmuseum Veldzicht, Noordwijk

We rijden met elkaar vanaf Gouda naar Streekmuseum Veldzicht in Noordwijk (waar wij voorjaar 2019 een excursie hebben gehad), om een bollenmand in lagen te gaan maken. De manden worden naar bloeitijd van de bollen in lagen gevuld. De bollen worden afgedekt met aarde die zal worden opgevuld met winterviolen, zodat de manden ook in de winter een vrolijke aanblik geven.
Tevens zijn er bloembollen (direct van de kweker) te koop!

Meer informatie:

• vrijdag 29 oktober 2021, vertrek 9.00 uur - terugkomst 13.00 uur
  • Vertrekadres: Groenhovenpark, Heuvellaan, Gouda
  • Prijs leden: € 25,--, niet-leden € 28,75 incl. meerijden, materiaalkosten, vervoer gevulde mand en koffie/thee
  • De gemaakte bollenmanden zullen (indien gewenst) naar het vertrekadres in Gouda worden vervoerd in een ruime bus
  • Min 12 / max 20 personen
  • Eigen vervoer / meerijden.
  • Aanmelden uiterlijk 21 oktober 2021
  • Voor de voorwaarden klik je hier.